upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Rust Klemperer

Česká spořitelna
Životní pojištění Flexi

Klient Česká spořitelna
Značka Česká spořitelna
Obor Finanční služby

Pojišťovna České spořitelny zahajuje jarní marketingovou kampaň zaměřenou na zajištění proti vážným životním situacím. Novým reklamním spotem primárné cílí na rodiny s dětmi a pomocí dvojsmyslů je motivuje k odpovědnému zajištění. Kampaň poběží do konce dubna.

Zahajuje ji sponzoring vzdělávacího minipořadu o životním pojištění na ČT1. Od 10. března poběží v televizích Nova, Prima, Barrandov a Atmedia (produkt At max) nový reklamní spot. Paralelně s ním se spustí online komunikace na zpravodajských portálech (Seznam, iDnes, Aktuálně, iHNed) i na speciálních finančních serverech. Koncept doplní tisková inzerce v novinách a časopisech.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy