upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Inspiro Solutions

Česká spořitelna
Hon za pokladem

Hon za pokladem
Klient Česká spořitelna
Značka Česká spořitelna
Obor Finanční služby
Web http://www.honzapokladem.cz

Česká spořitelna spustila pátý ročník rodinné soutěžní kampaně, která spojuje zálibu Čechů v letních výletech a cyklistice se soutěží o ceny a cílí tak především na rodiny a skupiny přátel.

Ústředním bodem kampaně je microsite a aplikace na Facebooku, jejímž prostřednictvím můžou uživatelé zvát do soutěže přátele a získat soutěžní body. Principem hry je stejně jako loni sbírání bodů za návštěvu zajímavých míst po celém Česku. Nejaktivnější soutěžící pak získají mapu s GPS souřadnicemi, která je dovede k hlavní výhře. Celkem si mezi sebe vítězové soutěže rozdělí 60.000 Kč.

Digitální agentura Inspiro Solutions hru realizuje pravidelně od roku 2011. Uvádí, že Hon za pokladem je dlouhodobě úspěšný zejména z pohledu posilování vztahu se zákazníky. Dosud se do soutěže zapojilo celkem přes 14 tisíc hráčů. 

 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy