Inspiro Solutions
Česká spořitelna
Hon za pokladem
- Online
- 787
Klient | Česká spořitelna |
---|---|
Značka | Česká spořitelna |
Obor | Finanční služby |
Web | http://www.honzapokladem.cz |
Česká spořitelna spustila pátý ročník rodinné soutěžní kampaně, která spojuje zálibu Čechů v letních výletech a cyklistice se soutěží o ceny a cílí tak především na rodiny a skupiny přátel.
Ústředním bodem kampaně je microsite a aplikace na Facebooku, jejímž prostřednictvím můžou uživatelé zvát do soutěže přátele a získat soutěžní body. Principem hry je stejně jako loni sbírání bodů za návštěvu zajímavých míst po celém Česku. Nejaktivnější soutěžící pak získají mapu s GPS souřadnicemi, která je dovede k hlavní výhře. Celkem si mezi sebe vítězové soutěže rozdělí 60.000 Kč.
Digitální agentura Inspiro Solutions hru realizuje pravidelně od roku 2011. Uvádí, že Hon za pokladem je dlouhodobě úspěšný zejména z pohledu posilování vztahu se zákazníky. Dosud se do soutěže zapojilo celkem přes 14 tisíc hráčů.
Komentáře