Inspiro Solutions
Česká spořitelna
Honba za pokladem
- Online
- 1509
Klient | Česká spořitelna |
---|---|
Značka | Česká spořitelna |
Obor | Finanční služby |
Česká spořitelna spustila rodinou soutěžní kampaň Hon za pokladem. Třetí ročník hry spojuje zálibu Čechů v letních výletech a cyklistice se soutěží o ceny a cílí tak především na rodiny a skupiny přátel. Ústředním bodem kampaně je microsite www.honzapokladem.cz a facebooková aplikace, prostřednictvím které můžou lidé do soutěže zvát své přátele a získat tak soutěžní body. Principem aktivity, jež bude probíhat ve třech kolech až do začátku října, je sbírání bodů za návštěvu zajímavých míst po celé ČR. Nejaktivnější soutěžící pak získají mapu s GPS souřadnicemi, která je dovede k hlavní výhře 50.000 Kč.
Komentáře