upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Inspiro Solutions

Česká spořitelna
Honba za pokladem

Honba za pokladem
Klient Česká spořitelna
Značka Česká spořitelna
Obor Finanční služby

Česká spořitelna spustila rodinou soutěžní kampaň Hon za pokladem. Třetí ročník hry spojuje zálibu Čechů v letních výletech a cyklistice se soutěží o ceny a cílí tak především na rodiny a skupiny přátel. Ústředním bodem kampaně je microsite www.honzapokladem.cz a facebooková aplikace, prostřednictvím které můžou lidé do soutěže zvát své přátele a získat tak soutěžní body. Principem aktivity, jež bude probíhat ve třech kolech až do začátku října, je sbírání bodů za návštěvu zajímavých míst po celé ČR. Nejaktivnější soutěžící pak získají mapu s GPS souřadnicemi, která je dovede k hlavní výhře 50.000 Kč.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy