upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Young & Rubicam

Česká spořitelna
Když ve vás někdo věří, dokážete víc

Klient Česká spořitelna
Značka Česká spořitelna
Obor Finanční služby
Produkce Boogie Films, Bistro Films
Režisér Dan DiFelice
Fotograf/ka Matúš Tóth

Česká spořitelna, bankovní ústav s tradicí od roku 1825, uvádí nový marketingový koncept, založený na příbězích svých klientů. Vznikl pod vedeném marketingové ředitelky Moniky Hovorkové, která loni na podzim vystřídala Josefa Havelku. Ústředním pojítkem nové komunikace je motto Když ve vás někdo věří, dokážete víc. "Palečkovi zmizí," podotkla Hovorková k předchozímu konceptu animované rodinky, který zaváděl její předchůdce Havelka.

"Cílem nového přístupu je emotivní formou představit Českou spořitelnu jako spolehlivou banku, která provází jednotlivce, komunity a firmy po celou dobu života, je jejich průvodcem na cestě k jejich prosperitě a tím přispívá k prosperitě celé země," uvedla firma. "Vracíme se k naší víře, že přístup k prosperitě si zaslouží každý bez ohledu na majetek, sociální třídu či rasu. Toto poslání našich zakladatelů je nadčasové a my jej chceme naplňovat i v dnešní moderní době," řekla Monika Hovorková.

Nová kampaň je od 1. března vidět na venkovních plochách - jde o příběhy klientů, avšak fotky herců, viz níže. Od 6. března se se pak v televizi a v kinech sítě Cinema City bude vysílat spot, jenž ukazuje příběh profesora Václava Vojty, dětského neurologa a terapeuta, který v roce 1968 emigroval do západního Německa a i tam pokračoval v léčení dětských vývojových poruch a stal se světově uznávaným odborníkem. Hlas ve spotu patří Jiřímu Dvořákovi, samotného Vojtu hraje Daniel Rous.

O Vojtových potomcích,VeroniceŠtěpánovi a Václavovi nechala Česká spořitelna natočit dokumentární film, režie se ujala Olga Špátová. Banka jej umístila na internet a bude ho promítat i na pobočkách.

Další velkou imagovou reklamou bude příběh faráře Josefa Suchára, který dokázal s několika nadšenci proměnit vysídlenou obec Neratov v živou komunitu s více než 50 stálými obyvateli. Sdružení Neratov, u jehož zrodu Suchár stál, dnes dává práci 150 lidem, z toho 110 s mentálním postižením.

Kromě toho poběží marketingová podpora produktů. „Nebudeme se zaměřovat jen na velké příběhy známých osobností. Vedle příběhů jako jen ten o profesorovi Vojtovi ukážeme příběhy běžných lidí, našich klientů, které sice neměly takový společenský dopad, ale přinesly do života rodiny pozitivní změnu. Tyto spoty poukáží i na službu Moje zdravé finance, kterou nyní nabízíme v celé pobočkové síti a díky které pomáháme klientům najít úsporu v jejich rodinných rozpočtech,“ přiblížila Hovorková.

V dubnu tak banka představí první klientský příběh mladé pětibojařky Katky a její maminkou. Natáčení produktového spotu spořitelna svěřila produkci Bistro Films, režisérem byl Marek Partyš, kameramanem Dušan Husár, hudbu složil Filip Jelínek. Maminku si zahrála Amy Huck, velkou Katku Mia Agro. Spotem provází hlas Vandy Hybnerové.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy