Young & Rubicam
Česká spořitelna
Korporátní bankovnictví
- Tisk
- 1667
Klient | Česká spořitelna |
---|---|
Značka | Česká spořitelna |
Obor | Finanční služby |
Česká spořitelna v listopadu spustila kampaň pro korporátní bankovnictví. Využívá příběhů klientů, konkrétně úspěšných českých firem. V první části představuje příběh zástupců firem Tatra a Pivovar Svijany. Na kampani spolupracovala agentura Young & Rubicam.
Kampaň poběží od začátku listopadu do konce roku zejména v tisku (například v Deníku, Hospodářských novinách, MF Dnes, Lidových novinách, Ekonomu, E15, Euru či Respektu), online médiích (zejména na idnes.cz, ihned.cz, e15.cz či aktualne.cz) i na billboardech (zejména v krajských městech). Podpůrný web byl spuštěn k 17. listopadu.
Komentáře