upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Young & Rubicam

Česká spořitelna
Korporátní bankovnictví

Korporátní bankovnictví
Klient Česká spořitelna
Značka Česká spořitelna
Obor Finanční služby

Česká spořitelna v listopadu spustila kampaň pro korporátní bankovnictví. Využívá příběhů klientů, konkrétně úspěšných českých firem. V první části představuje příběh zástupců firem Tatra a Pivovar Svijany. Na kampani spolupracovala agentura Young & Rubicam.

Kampaň poběží od začátku listopadu do konce roku zejména v tisku (například v Deníku, Hospodářských novinách, MF Dnes, Lidových novinách, Ekonomu, E15, Euru či Respektu), online médiích (zejména na idnes.czihned.cze15.cz či aktualne.cz) i na billboardech (zejména v krajských městech). Podpůrný web byl spuštěn k 17. listopadu.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy