upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Young & Rubicam

Česká spořitelna
Palečkovi

Klient Česká spořitelna
Značka Česká spořitelna
Obor Finanční služby
Produkce Young & Rubicam
Grafika/ilustrace Pepper Melon
Web http://www.csas.cz/banka/nav/osobni-finance-d00013163

Česká spořitelna představuje nový marketingový koncept. Jde o 3D animovaný svět typické české rodinky, jehož cílem je představit produkty a služby banky, podporovat značku a posilovat povědomí o poradenské roli poboček České spořitelny. Jako první odstartují Palečkovi kampaň na konsolidaci půjček, která začne 18. března.

„V televizi chceme celoročně komunikovat témata spojená s hlavními finančními potřebami klientů a jejich řešením. Divákům říkáme, aby se k nám přišli poradit, protože bankovním produktům často opravdu není lehké rozumět. Na internetu, v rádiu, v tisku a ve všech dalších komunikačních kanálech, které máme k dispozici, se pak zaměříme na podporu konkrétní produktové nabídky. Budou samozřejmě mít i svoji webovou stránku a profily na Facebooku,“ přiblížil marketingový ředitel spořitelny Josef Havelka.

Nový koncept navazuje na ten dosavadní nazvaný Rodina nás baví. Hlavním hrdinou je tak opět rodina. Podobu animovaných postaviček vytvořilo argentinské animační studio PepperMelon. Mezi jejich práce patří kampaně a filmy pro americký i evropský trh, konkrétně pro Disney-Pixar, Google, Guardian, Cartoon Network, Coca Cola, MTV či Lego. Jednotlivým členům rodiny propůjčili hlasy známí čeští herci. Maminku mluví Veronika Gajerová, tátu Vladislav Beneš, dědu Oldřich Navrátil, babičku Dana Syslová, dvojčata Jan Köhler a dceru namlouvá Martha Issová.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy