upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Young & Rubicam

Česká spořitelna
Sociální bankovnictví

Sociální bankovnictví
Klient Česká spořitelna
Značka Česká spořitelna
Obor Finanční služby
Režisér Tomáš Kudrna
Fotograf/ka Pavel Hejný
Web https://www.csas.cz/cs/socialni-bankovnictvi

Česká spořitelna na začátku října spustila kampaň promující sociální bankovnictví, která sází na příběhy skutečných klientů. Kampaň je součástí nového komunikačního konceptu Když ve vás někdo věří, dokážete víc. Vizuály kampaně se objeví online a od 19. října i v printu.

Hlavní postavou první části kampaně je Roman Hajšman, ředitel obecně prospěšné společnosti Možnosti tu jsou. Ten své podnikání postavil na pomoci lidem se zdravotním znevýhodněním. Zaměstnává přibližně 150 lidí a ve svém příběhu poukazuje na nutnost rovnováhy mezi ziskovostí firmy a sociálním aspektem. Tyto hodnoty symbolicky označuje mužskými jmény Nekrachlo a Všemserozdal.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy