upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba, Young & Rubicam

Česká spořitelna
Velká banka, velké možnosti

Klient Česká spořitelna
Značka Česká spořitelna
Obor Finanční služby
Produkce Young & Rubicam
Web http://www.velkemoznosti.cz/

"Jak se jmenuje moje pozice?" ptá se Stanislav. "Nazvi si ji, jak chceš," odpovídá nadřízený. "Jaká je pracovní doba?" pokračuje. "Pracuj, kdy chceš. Stačí, když je hotovo, co má být hotovo." Tak vypadal podle aktuální náborové kampaně České spořitelny přijímací pohovor jejího současného zaměstnance Stanislava Gálika. Ten je nyní spolu s dalšími kolegy protagonistou této kampaně, která nese název Velká banka, velké možnosti.

Kampaň byla externě spuštěna v srpnu a běží především v Praze na lince metra C. V těsné blízkosti zastávky Budějovická na této trase má totiž banka centrálu. Nápad na kampaň, postavenou na reálných tvářích zaměstnanců, vznikl v bance. Kampaň se soustředí na pět klíčových oblastí (kariéra v IT, v pobočce, v korporátním bankovnictví, v klientském servisu a příležitosti pro studenty) a ukazuje, jaké možnosti a výhody přináší práce v ní. Produkčně kampaň zpracovala agentura Young & Rubicam. V osmi videích zaměstnanci prozrazují, proč je baví pracovat v největší české bance. 

Pro kampaň vznikl také nový náborový web Velké možnosti s příběhy všech účastníků i souhrnem pracovních pozic, které České spořitelna nabízí.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy