upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

České aerolinie
Létejte s láskou

Létejte s láskou
Klient České aerolinie
Značka České aerolinie
Obor Komerční služby veřejnosti

České aerolinie na 18 trzích odstartovaly valentýnskou kampaň, jejíž ústřední slogan zní Létejte s láskou, v angličtině Fly with Love. Jde o jejich první letošní kampaň, která potrvá od 25. ledna do 14. února 2017 a poběží na korejském a většině evropských trzích, kam společnost provozuje pravidelné spoje. Kampaň komunikuje na českém trhu nejnižší dostupné ceny letenek z Prahy do evropských destinací, na zahraničních trzích naopak letenek do Prahy a Česka. Současně s tím má kampaň za cíl propagovat značku Českých aerolinií, jejich nové destinace plánované od letní sezóny 2017 a ve vybraných kanálech také doplňkové služby společnosti.

Valentýnská kampaň poběžív Česku prostřednictvím online i offline médií a nosičů. V online komunikaci budou aerolinie využívat homepage bannery, full branding úvodních stránek vybraných portálů, a také nový video banner. Vizuály se objeví na webových portálech Seznam.cz, Novinky.cz, iDnes.cz nebo ProZeny.cz, ale také prostřednictvím sítě Google, zaměřené především na display kampaň zejména na zahraničních trzích.

V Praze kampaň doplní reklamní plochy v metru v podobě rámečků v jednotlivých soupravách a kolem eskalátorů ve vybraných stanicích. Kampaň je realizována ve spolupráci a v kobrandingu s Letištěm Praha na 18 trzích: v Česku,v  Belgii, v Dánsku, Finsku, ve Francii, v Itálii, Jižní Koreji, v Maďarsku, Německu, v Nizozemsku, Polsku, Rumunsku a v Rusku, ve Španělsku, ve Švédsku, na Slovensku, na Ukrajině a ve Velké Británii.

Copywriting, kreativní i grafické zpracování valentýnské kampaně zrealizoval výlučně interně marketingový tým Českých aerolinií. Pro kampaň byl zvolen korporátní vizuál tentokrát jednotný pro všechny trhy. Vychází z nové sady korporátních fotografií, které si aerolinky nechaly pořídit v průběhu podzimu 2016. Společnost na vývoji kreativního konceptu nespolupracovala s žádnou reklamní či komunikační agenturou.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy