Vlastní tvorba
České aerolinie
Leťte s vaší láskou kamkoli
- Online
- 1622
Klient | České aerolinie |
---|---|
Značka | České aerolinie |
Obor | Cestování, turistika, doprava |
Web | http://www.csa.cz/ |
Pro novou kampaň Českých aerolinií jsou připraveny speciální jednosměrné i zpáteční tarify do řady metropolí, včetně oblíbených evropských destinací, jakými jsou Řím, Madrid, Barcelona či Paříž, ale také do Soulu nebo Tel Avivu, s odlety jak z Prahy, tak i z Ostravy. Na ruském trhu pak společnost bude komunikovat zvýhodněné tarify z ruských destinací do Prahy. Kampaň potrvá až do 13. února. Období proletu akčních letenek zakoupených během valentýnské kampaně je od 21. ledna do 31. března 2015.
České aerolinie budou valentýnskou kampaň komunikovat prostřednictvím online i offline médií. Na českém trhu se s vizuálem kampaně setkají čtenáři a návštěvníci webových portálů, například iDnes.cz, Seznam.cz, Novinky.cz, Čsfd.cz nebo GolfChannel.cz.
Kampaň bude rovněž podpořena reklamou na webových stránkách společnosti a profilech Českých aerolinií na sociálních sítích.V Praze bude kampaň využívat indoorové i outdoorové nosiče. Na zahraničních trzích kampaň poběží zejména přes online kanály prostřednictvím Google Adwords, dále pak cestovních agentur a samozřejmě na webových stránkách ČSA.
Komentáře