Leo Burnett, Vlastní tvorba
České aerolinie
Nadělte si pod stromeček společné zážitky
- Online
- 1264
Klient | České aerolinie |
---|---|
Značka | České aerolinie |
Obor | Cestování, turistika, doprava |
Web | http://www.csa.cz/ |
České aerolinie uvádí novou kampaň, která prezentuje letenky jako originální vánoční dárek. Cílem kampaně je zvýšení prodeje letenek právě v předvánočním období. Kampaň potrvá do 14. prosince 2014 a je zaměřena zejména na český, slovenský, německý, francouzský, italský a španělský trh. Objeví se v online i v offline médiích.
Kampaň bude rovněž podpořena reklamou na webových stránkách společnosti a profilech Českých aerolinií na sociálních sítích. V Praze bude kampaň využívat indoorové i outdoorové nosiče, například rámečky v metru, LED big boardy či digi boardy v obchodních centrech. Inzerce se objeví i v tisku.
Na zahraničních trzích poběží kampaň zejména přes online kanály prostřednictvím Google Adwords. Ve vybraných zemích kampaň doplní i komunikace prostřednictvím webových stránek a portálů cestovních kanceláří a agentur.
Komentáře