upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Leo Burnett, Vlastní tvorba

České aerolinie
Nadělte si pod stromeček společné zážitky

Nadělte si pod stromeček společné zážitky
Klient České aerolinie
Značka České aerolinie
Obor Cestování, turistika, doprava
Web http://www.csa.cz/

České aerolinie uvádí novou kampaň, která prezentuje letenky jako originální vánoční dárek. Cílem kampaně je zvýšení prodeje letenek právě v předvánočním období. Kampaň potrvá do 14. prosince 2014 a je zaměřena zejména na český, slovenský, německý, francouzský, italský a španělský trh. Objeví se v online i v offline médiích.

Kampaň bude rovněž podpořena reklamou na webových stránkách společnosti a profilech Českých aerolinií na sociálních sítích. V Praze bude kampaň využívat indoorové i outdoorové nosiče, například rámečky v metru, LED big boardy či digi boardy v obchodních centrech. Inzerce se objeví i v tisku.

Na zahraničních trzích poběží kampaň zejména přes online kanály prostřednictvím Google Adwords. Ve vybraných zemích kampaň doplní i komunikace prostřednictvím webových stránek a portálů cestovních kanceláří a agentur.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy