Vlastní tvorba
České aerolinie
Přestaňte snít, leťte!
- Tisk
- 1182
Klient | České aerolinie |
---|---|
Značka | České aerolinie |
Obor | Cestování, turistika, doprava |
České aerolinie spustily v 16 zemích letní kampaň s ústředním sloganem Přestaňte snít, leťte!, v angličtině Quit Dreaming, Just Fly! Kampaň poběží od 16. května do 11. června v evropských zemích, ve kterých společnost provozuje pravidelné spoje. Copywriting, kreativní i grafické zpracování bylo zrealizováno interně marketingovým týmem Českých aerolinií.
V tuzemsku kampaň kombinuje online i offline média a nosiče, nově je posílena i komunikace do mobilů. V online části kampaně ČSA využijí homepage a další formáty bannerů, full branding úvodních stránek vybraných portálů, spin cube, videobannery nebo speciální newslettery. S vizuály kampaně se návštěvníci setkají na webových portálech (Seznam.cz, Novinky.cz či Blesk.cz), ale také prostřednictvím sítě Google, především ve formě remarketingu a display formátů, zejména na zahraničních trzích.
Kampaň probíhá také v rádiích (Evropa 2, Impuls) a v printu (MF Dnes, Lidové noviny, Metro a 5plus2). V Praze budou navíc k vidění reklamní plochy v metru v podobě rámečků v jednotlivých soupravách.
Komentáře