Vlastní tvorba
České aerolinie
Prožijte nový příběh
- Online
- 2888
Klient | České aerolinie |
---|---|
Značka | České aerolinie |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
České aerolinie spustily 1. září na 18 trzích podzimní kampaň, jejímž ústředním sloganem je Prožijte nový příběh, v angličtině Experience a New Story. Kampaň potrvá do 22. září 2016 a kromě českého poběží také na belgickém, britském, dánském, finském, francouzském, italském, korejském, maďarském, německém, nizozemském, polském, rumunském, ruském, slovenském, španělském, švédském a ukrajinském trhu. Jde o produktovou reklamu propagující na českém trhu "nejnižší dostupné ceny letenek" z Prahy do evropských destinací a na zahraničních trzích naopak letenky do Prahy a Česka. Kromě toho má kampaň popularizovat doplňkové služby ČSA, například rezervaci sedadel, jídla v rámci Gourmet Menu nebo nadváhy zavazadel, ale také aplikaci „Moje rezervace“ pro online správu letenek.
Aerolinky využívají v jejím rámci online i offline média a nosiče. Reklama se tedy objeví v podobě bannerů, full brandingu nebo video bannerů na webových portálech iDnes.cz, Novinky.cz (jako full branding), Seznam.cz (video banner), dále na Sklik.cz, Cestujlevne.cz, Forbes.com a dalších, a také v síti Google, která je využívána pro remarketing a pro displejovou kampaň zejména na zahraničních trzích.
V Praze komunikaci doplní reklamní rámečky v soupravách metra a kolem eskalátorů. Kampaň vznikla ve spolupráci a v kobrandingu s Letištěm Praha na všech 18 trzích. Celou ji zrealizovali výlučně interně grafici a marketingový tým Českých aerolinií. Společnost na vývoji kreativního konceptu nespolupracovala s žádnou reklamní ani komunikační agenturou.
Komentáře