upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

České aerolinie
Prožijte nový příběh

Prožijte nový příběh
Klient České aerolinie
Značka České aerolinie
Obor Komerční služby veřejnosti

České aerolinie spustily 1. září na 18 trzích podzimní kampaň, jejímž ústředním sloganem je Prožijte nový příběh, v angličtině Experience a New Story. Kampaň potrvá do 22. září 2016 a kromě českého poběží také na belgickém, britském, dánském, finském, francouzském, italském, korejském, maďarském, německém, nizozemském, polském, rumunském, ruském, slovenském, španělském, švédském a ukrajinském trhu. Jde o produktovou reklamu propagující na českém trhu "nejnižší dostupné ceny letenek" z Prahy do evropských destinací a na zahraničních trzích naopak letenky do Prahy a Česka. Kromě toho má kampaň popularizovat doplňkové služby ČSA, například rezervaci sedadel, jídla v rámci Gourmet Menu nebo nadváhy zavazadel, ale také aplikaci „Moje rezervace“ pro online správu letenek.

Aerolinky využívají v jejím rámci online i offline média a nosiče. Reklama se tedy objeví v podobě bannerů, full brandingu nebo video bannerů na webových portálech iDnes.cz, Novinky.cz (jako full branding), Seznam.cz (video banner), dále na Sklik.cz, Cestujlevne.cz, Forbes.com a dalších, a také v síti Google, která je využívána pro remarketing a pro displejovou kampaň zejména na zahraničních trzích.

V Praze komunikaci doplní reklamní rámečky v soupravách metra a kolem eskalátorů. Kampaň vznikla ve spolupráci a v kobrandingu s Letištěm Praha na všech 18 trzích. Celou ji zrealizovali výlučně interně grafici a marketingový tým Českých aerolinií. Společnost na vývoji kreativního konceptu nespolupracovala s žádnou reklamní ani komunikační agenturou.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy