Vlastní tvorba
České aerolinie
To pravé vánoční překvapení
- Venkovní
- 2450
Klient | České aerolinie |
---|---|
Značka | České aerolinie |
Obor | Cestování, turistika, doprava |
České aerolinie spustily 17. listopadu na celkem 15 trzích předvánoční kampaň, jejímž ústředním titulkem je To pravé vánoční překvapení. Kampaň potrvá do 30. listopadu 2015 a kromě Česka poběží také na belgickém, britském, dánském, francouzském, italském, maďarském, německém, nizozemském, polském, rumunském, ruském, slovenském, španělském a ukrajinském trhu. Jde o produktovou kampaň komunikující speciální cenové tarify do vybraných evropských destinací.
Reklama upozorňuje na to, že během vánoční kampaně mohou cestující zakoupit zlevněné letenky, využitelné v termínech od 17. listopadu do 15. prosince 2015 například k výletům na adventní trhy do některé z evropských metropolí nebo od 10. ledna do 29. února 2016 k cestě za novoročními výprodeji.
Pro komunikaci speciální předvánoční nabídky na českém trhu použily aerolinie online i offline média a nosiče. Kampaň běží v podobě bannerů nebo full brandingu na webovém portálu iDnes.cz v sekci Zpravodajství a Cestování, na Idos.cz, Úschovna.cz, Csfd.cz, a dále v síti Google, která je využívána zejména na zahraničních trzích.
V Praze kampaň doplní velkoformátové outdoorové nosiče na místech, jako jsou například nákupní zóny v centru města, obchodní centra, MHD a podobně. Kampaň podporuje síť LED bigboardů v ulicích 5. května, Bohdalecké, Sokolovské, Strakonické či Dobříšské, dále síť LED obrazovek v nákupních centrech Metropole Zličín, Nový Smíchov a Palladium a citylighty v centru Prahy spolu s polepy na autobusech a tramvajích a s reklamními rámečky v metru. Součástí mediálního mixu je i tisková podpora v deníku Metro a v časopisu Harper’s Bazaar. V síti multikin Cinestar běží reklamní image spot. Na českém trhu je kampaň realizována ve spolupráci a v kobrandingu s Letištěm Praha.
Kampaň připravili grafici a marketingový tým Českých aerolinií. Společnost na vývoji kreativního konceptu nespolupracovala s žádnou reklamní ani komunikační agenturou.
Komentáře