upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

České aerolinie
To pravé vánoční překvapení

To pravé vánoční překvapení
Klient České aerolinie
Značka České aerolinie
Obor Cestování, turistika, doprava

České aerolinie spustily 17. listopadu na celkem 15 trzích předvánoční kampaň, jejímž ústředním titulkem je To pravé vánoční překvapení. Kampaň potrvá do 30. listopadu 2015 a kromě Česka poběží také na belgickém, britském, dánském, francouzském, italském, maďarském, německém, nizozemském, polském, rumunském, ruském, slovenském, španělském a ukrajinském trhu. Jde o produktovou kampaň komunikující speciální cenové tarify do vybraných evropských destinací.

Reklama upozorňuje na to, že během vánoční kampaně mohou cestující zakoupit zlevněné letenky, využitelné v termínech od 17. listopadu do 15. prosince 2015 například k výletům na adventní trhy do některé z evropských metropolí nebo od 10. ledna do 29. února 2016 k cestě za novoročními výprodeji.

Pro komunikaci speciální předvánoční nabídky na českém trhu použily aerolinie online i offline média a nosiče. Kampaň běží v podobě bannerů nebo full brandingu na webovém portálu iDnes.cz v sekci Zpravodajství a Cestování, na Idos.cz, Úschovna.cz, Csfd.cz, a dále v síti Google, která je využívána zejména na zahraničních trzích.

V Praze kampaň doplní velkoformátové outdoorové nosiče na místech, jako jsou například nákupní zóny v centru města, obchodní centra, MHD a podobně. Kampaň podporuje síť LED bigboardů v ulicích 5. května, Bohdalecké, Sokolovské, Strakonické či Dobříšské, dále síť LED obrazovek v nákupních centrech Metropole Zličín, Nový Smíchov a Palladium a citylighty v centru Prahy spolu s polepy na autobusech a tramvajích a s reklamními rámečky v metru. Součástí mediálního mixu je i tisková podpora v deníku Metro a v časopisu Harper’s Bazaar. V síti multikin Cinestar běží reklamní image spot. Na českém trhu je kampaň realizována ve spolupráci a v kobrandingu s Letištěm Praha.

Kampaň připravili grafici a marketingový tým Českých aerolinií. Společnost na vývoji kreativního konceptu nespolupracovala s žádnou reklamní ani komunikační agenturou.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy