upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Wunderman

České dráhy
Mimozemšťané jsou mezi námi

Mimozemšťané jsou mezi námi
Klient České dráhy
Značka České dráhy
Obor Cestování, turistika, doprava
Creative director Richard Stiebitz

Cílem nové kampaně Českých drah je, aby se cestující ve vlacích k sobě chovali slušně. Bylo třeba vytvořit kampaň, která by podporovala slušné chování ve vlaku a edukovala cestující. Pouhé upozorňování na problémy chování cestujících ve vlacích nestačí, míní agentura Wunderman, proto přišla se záměrem, aby se ti, kteří se slušně nechovají, pokusili díky kampani zamyslet sami nad sebou. Ostatní chtěli aktivovat k tomu, aby pozorovali své okolí a pokoušeli na nesprávné chování upozorňovat.

Někteří cestující se chovají vůči ostatním bezohledně. Je to částečně tím, že jsou nevychovaní, nebo je to prostě nenapadlo. Jako by snad ani nebyli z naší společnosti. V kampani tedy označujeme cestující, kteří se nechovají správně, jako 'mimozemšťany' a tím se tím snažíme jejich chování absurdně vysvětlit. Jakoby byli z jiné planety, kde platí jiná pravidla chování než ty naše," vysvětluje Richard Stiebitz z Wundermanu.

"Každému problematickému chování jsme vytvořili zástupce, jehož charakteristikou vlastnost popisujeme a vysvětlujeme, že na planetě odkud patrně pochází jsou jiné zvyklosti. V kampani vyzýváme ostatní k tomu, aby se druhy těchto 'mimozemšťanů' učili správně identifikovat a snažili se jim vysvětlit, co je u nás na Zemi správné," dodává.

Komunikace je použita přímo ve vlacích a firemních tiskovinách, v POS a na webu. Mediální agenturou je Médea.

Na microsite www.privitejtemimozemstany.cz jsou všechny druhy seřazeny a popsány i s vyobrazením. Návštěvníky web vyzývá, aby snahu Českých drah se zlepšováním kultury cestování podpořili.

Odpadkář nepořádný

Bagážník zabíravý

Sedavec kočárkový

Čmáran signálový

Decibelář hlasitý

Dýmovník výpustný

Živočichan srstomilný

Nepouštěč seniorníkový

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy