Rust
České dráhy
Tohle léto bude psina
- Venkovní
- 4472
Klient | České dráhy |
---|---|
Značka | České dráhy |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Fotograf/ka | Bohouš Pospíšil |
České dráhy spustily od 1. července letní kampaň se sloganem Tohle léto bude psina. Kampaň, kterou připravila agentura Rust, představuje sadu produktů, určených k usnadnění letního cestování: skupinovou jízdenku pro rodiny, čtrnáctidenní jízdenku na léto pro mladé anebo možnost půjčit si kolo v některé z cyklopůjčoven ČD bike. Mezi další produkty patří zvýhodněná "včasná jízdenka" pro ty, kdo si kupují lístky dopředu. Vizuály nafotil Bohouš Pospíšil (4D photo) podle návrhů a pod vedením agentury Rust. Kampaň využívá venkovní média, ale je nasazena silně i v on-line médiích.
Komentáře