upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Rust

České dráhy
Tohle léto bude psina

Tohle léto bude psina
Klient České dráhy
Značka České dráhy
Obor Komerční služby veřejnosti
Fotograf/ka Bohouš Pospíšil

České dráhy spustily od 1. července letní kampaň se sloganem Tohle léto bude psina. Kampaň, kterou připravila agentura Rust, představuje sadu produktů, určených k usnadnění letního cestování: skupinovou jízdenku pro rodiny, čtrnáctidenní jízdenku na léto pro mladé anebo možnost půjčit si kolo v některé z cyklopůjčoven ČD bike. Mezi další produkty patří zvýhodněná "včasná jízdenka" pro ty, kdo si kupují lístky dopředu. Vizuály nafotil Bohouš Pospíšil (4D photo) podle návrhů a pod vedením agentury Rust. Kampaň využívá venkovní média, ale je nasazena silně i v on-line médiích. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy