TBWA Praha
České sdružení pro značkové výrobky
Pereme chytře
- Televize
- 1373
Klient | České sdružení pro značkové výrobky |
---|---|
Značka | České sdružení pro značkové výrobky |
Obor | Prací a čisticí prostředky |
Web | http://www.peremechytre.cz |
Na český trh přichází nová, v pořadí již třetí vlna kompaktace pracích prášků. Nové, kompaktované prací prášky mají sice menší objem, vyperou přitom shodné množství prádla minimálně stejně účinně jako ty stávající. Třetí fází kompaktace se tak výrazně ušetří spotřebované suroviny na výrobu pracích prášků, obalové materiály a také emise CO2 vzniklé při dopravě výrobků. Spotřebitelům tato kompaktace přinese kromě lepších životních podmínek i snadnější manipulaci s menšími baleními a jejich praktičtější skladování. Aby koncentrované prací prostředky přinesly očekávané výsledky, je nutné, aby spotřebitelé změnili zažitý způsob výběru a užívání pracích prostředků. Důležité je například to, aby Češi četli návody pracích prostředků a podle nich uzpůsobili jejich dávkování. K tomu má pomoci nová televizní kampaň ČSZV (Českého sdružení pro značkové výrobky), jež vznikla pod hlavičkou A.I.S.E. (Mezinárodního sdružení výrobců mýdel, čisticích a pracích prostředků).
Nová televizní reklamní kampaň ČSZV běží na kanálech Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a ve skupině AT mediaod 21. července 2014. Reklama klade důraz na komunikaci výhod kompaktovaných pracích prášků – menší množství prášku vypere stejné množství prádla, což je praktické a šetrné k životnímu prostředí. Televizní 30sekundový spot, který vznikl v agentuře TBWA,namluvil Martin Preiss. Vizuálně dominantní je v animované reklamě motiv postavy pracího prášku, která seznamuje spotřebitele s jeho kompaktovanou formou, upozorňuje na nutnost vybírat prací prostředky podle počtu pracích dávek a v neposlední řadě nabádá ke správnému dávkování a chytrému praní.
Televizní kampaň je součástí iniciativy Pereme chytře, se kterou na tuzemském trhu přišlo ČSZV pod hlavičkou A.I.S.E. Jejím cílem je informovat spotřebitele o třetí vlně kompaktace pracích prášků na tuzemském trhu, ekonomickém praní, poukazovat na správnost sledování ceny za jednu prací dávku a v neposlední řadě se zaměřuje také na nutnost správného dávkování pracích prostředků. Kampaň Pereme chytře je kromě televizních spotů podpořena i PR aktivitami, edukativním videem či webovou stránkou www.peremechytre.cz, kde spotřebitelé naleznou i kompletní informace o chytrém praní.
Cílem kampaně "Pereme chytře" je informovat spotřebitele o třetí fázi kompaktace pracích prášků na tuzemském trhu, ekonomickém praní, poukazovat na správnost sledování ceny za jednu prací dávku a v neposlední řadě se zaměřuje také na nutnost správného dávkování pracích prostředků. Kampaň organizuje České sdružení pro značkové výrobky. Půjde o komplexní komunikační kampaň, která bude kromě TV reklamy podpořená PR aktivitami a vytvořením webové stránky, jež nabídne ucelený pohled na problematiku pracích dávek. Více informací na http://www.peremechytre.cz/.
Kampaň „Pereme chytře“ navazuje na celou řadu podobných projektů, které probíhají po celé Evropě, například ve Velké Británii, Francii, Belgii či Maďarsku, pod hlavičkou A.I.S.E, což je Mezinárodní sdružení výrobců mýdel, čisticích a pracích prostředků a oficiální představitel tohoto odvětví v Evropě. Mezi jeho členy patří 29 národních asociací z celé Evropy i mimo ni. (rovněž i České sdružení pro značkové výrobky).
Komentáře