Vlastní tvorba
Českomoravská stavební spořitelna
Zvedej kotvy
- Online
- 2720
Klient | Českomoravská stavební spořitelna |
---|---|
Značka | Českomoravská stavební spořitelna |
Obor | Finanční služby |
Českomoravská stavební spořitelna spustila novou online kampaň zacílenou především na mladé lidi zvyklé na servis takzvaného „Mama hotelu“. Její základ tvoří web Zvedej kotvy, kde chce spořitelna postupně představovat různé tipy a zkušenosti ze života „Mamánků“, tedy mladých lidí, žijících i v dospělosti u rodičů.
"Podle aktuálního průzkumu je těchto lidí téměř třetina a společné soužití představuje pro ně i pro jejich rodiče velký kompromis. Cílem naší kampaně je vzbudit u mladých lidí zájem a diskusi o osamostatňování se,“ tvrdí marketingová ředitelka spořitelny Vlaďka Dvořáková, podle níž by mohla tato diskuse vyústit v to, že si mladí lidé začnou hledat vlastní bydlení.
Kampaň bude provázet zapojení sociálních sítí i advertorialů v tisku i online médiích.
Komentáře