Luftballon
Český lev
Český lev 2016
- Tisk
- 2439
Klient | Česká filmová a televizní akademie |
---|---|
Značka | Český lev |
Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
Produkce | Matfilm Resort |
Grafika/ilustrace | Oficina |
Třiadvacátý ročník udělování výročních cen České filmové a televizní akademie Český lev provází kampaň od agentury Luftballon. Ta vytvořila komunikační koncept vycházející z geometrického motivu Českého lva, který je zobrazen na dně sošky Český lev.
"Motiv lva jsme rozdělili na samostatné trojúhelníky, které se volně pohybují prostorem a tvoří různé objekty symbolicky spojené s filmem. Koncept je flexibilní a trojúhelníkové plošky nám dovolují symbolicky ztvárnit všechny kategorie Českého lva," říká spolumajitel Luftballonu Ondřej Souček.
Koncept je používán v tiskových materiálech (CLV, program, tisková inzerce), nebude ale využit v televizních upoutávkách. Pro ty slouží teaser od produkce Matfilm Resort, zahrnující ukázky z filmů posledního roku. Ty doprovází komentář, který namluvil Jiří Bartoška. Animace a logo v upoutávce dělalo grafické studio Oficina.
Slavnostní ceremoniál 23. ročníku Českého lva se uskuteční v sobotu 5. března 2016 ve Dvořákově síni pražského Rudolfina a v přímém přenosu jej odvysílá Česká televize. Poprvé se budou udělovat ceny také za televizní tvorbu a díla určená primárně pro internet.
Komentáře