upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Konektor Social, PR.Konektor

Český národní registr dárců dřeně
Dobro od kosti / Vojtěch Kotek, Vavřinec Hradílek

Klient Český národní registr dárců dřeně
Značka Český národní registr dárců dřeně
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Režisér Amálie Kovářová
Fotograf/ka Michal Vinecký
Produkce Production Pool
Web http://www.kostnidren.cz/registr/

Český národní registr dárců dřeně (ČNRDD) spustil v lednu kampaň s cílem omladit věkový průměr lidí zapsaných v registru a celkově databázi rozšířit. V současnosti je průměrný věk dárce 27 let a ČNRDD se v kampani Dobro od kosti zaměřuje na věkovou skupinu 18 až 25 let. Zacílení na mladé dospělé vychází z výsledků transplantací kostní dřeně, kdy optimálního výsledku je vždy dosaženo s dárcem do 35 let. Do kampaně se zapojilo přes dvacet známých osobností, mezi které patří novinář Filip Horký, olympijský vítěz v moderním pětiboji David Svoboda, olympijský vítěz v judu Lukáš Krpálek, kajakář Vavřinec Hradílek nebo herci Zdeněk Piškula a Anna Linhartová.

V průběhu kampaně vznikne pět videí s výzvou k zápisu do registru. Vzhledem k cílové skupině poběží kampaň především na sociálních sítích včetně profilů zúčastněných ambasadorů a v onlinu. Kampaň zajišťují sesterské agentury PR.Konektor a Konektor Social. Videa připravuje Production Pool pod taktovkou Amálie Kovářové, fotografie pak Michal Vinecký.      

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy