Nydrle
Český rozhlas Plus
Každé ráno je pro mě Plus / Cyril Höschl
- Venkovní
- 1466
Klient | Český rozhlas |
---|---|
Značka | Český rozhlas Plus |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Stanice Český rozhlas Plus spustila komunikační kampaň. Cílem je budovat značku a získat víc nových posluchačů. Kampaň je postavena na osobnostech, jež podle tvůrců kampaně představují autoritu ve svých oborech a současně se podílí na vysílání stanice - jsou to ekonom Tomáš Sedláček, šéfredaktor české verze časopisu Forbes Petr Šimůnek, psychiatr Cyril Höschl a vědec Jiří Grygar. Upozorňují na ranní vysílání od 6 do 10 hodin.
Ke komunikaci kampaně je primárně využito internetových médií se zaměřením na zpravodajství a vědu. To je podpořeno tiskovými médii. Stanice kombinuje nákup mediálního prostoru s využitím spolupráce s mediálními domy. Reklamní vizuály se objeví také na venkovních nosičích v pražské MHD. Kampaň je naplánována až do konce června.
Komentáře