upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Nydrle

Český rozhlas Plus
Každé ráno je pro mě Plus / Cyril Höschl

Každé ráno je pro mě Plus / Cyril Höschl
Klient Český rozhlas
Značka Český rozhlas Plus
Obor Média, vydavatelství, marketing

Stanice Český rozhlas Plus spustila komunikační kampaň. Cílem je budovat značku a získat víc nových posluchačů. Kampaň je postavena na osobnostech, jež podle tvůrců kampaně představují autoritu ve svých oborech a současně se podílí na vysílání stanice - jsou to ekonom Tomáš Sedláček, šéfredaktor české verze časopisu Forbes Petr Šimůnek, psychiatr Cyril Höschl a vědec Jiří Grygar. Upozorňují na ranní vysílání od 6 do 10 hodin.

Ke komunikaci kampaně je primárně využito internetových médií se zaměřením na zpravodajství a vědu. To je podpořeno tiskovými médii. Stanice kombinuje nákup mediálního prostoru s využitím spolupráce s mediálními domy. Reklamní vizuály se objeví také na venkovních nosičích v pražské MHD. Kampaň je naplánována až do konce června.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy