Vlastní tvorba
Český rozhlas Plus
Když chcete vědět víc
- Tisk
- 1692
Klient | Český rozhlas |
---|---|
Značka | Český rozhlas Plus |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Creative director | Jiří Haramul, Silvie Ulrichová |
Copywriter | Jakub Šolín, Jiří Haramul, Jan Kistanov |
Stanice mluveného slova Český rozhlas Plus vstoupí v pondělí 2. listopadu s celodenním vysíláním na velmi krátké vlny (VKV), jako čtvrtý okruh veřejnoprávní rádia. Dvoutýdenní marketingová kampaň ukáže především moderátory Plusu Barboru Tachecí a Jana Bumbu a dále známé lidi z oblasti politiky, společnosti, byznysu a vědy. Pozornost posluchačů si tak bude chtít stanice získat vizuály a videospoty. Kampaň proběhne primárně online, v printu a na sociálních sítích. Komunikace vznikla inhouse, vide osobností natočil fotograf Českého rozhlasu Khalil Baalbaki.
"Osobnosti byly vybírány tak, aby kopírovaly čtyři pilíře stanice Plus: politiku, společnost, byznys a vědu. Černobílý vizuál graficky doplňuje pestrou škálu stanic Českého rozhlasu jak v tiskové, tak i v online podobě," uvedl vedoucí marketingu Českého rozhlasu Jiří Haramul.
Komentáře