upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Český rozhlas Plus
Když chcete vědět víc

Když chcete vědět víc
Klient Český rozhlas
Značka Český rozhlas Plus
Obor Média, vydavatelství, marketing
Creative director Jiří Haramul, Silvie Ulrichová
Copywriter Jakub Šolín, Jiří Haramul, Jan Kistanov

Stanice mluveného slova Český rozhlas Plus vstoupí v pondělí 2. listopadu s celodenním vysíláním na velmi krátké vlny (VKV), jako čtvrtý okruh veřejnoprávní rádia. Dvoutýdenní marketingová kampaň ukáže především moderátory Plusu Barboru Tachecí a Jana Bumbu a dále známé lidi z oblasti politiky, společnosti, byznysu a vědy. Pozornost posluchačů si tak bude chtít stanice získat vizuály a videospoty. Kampaň proběhne primárně online, v printu a na sociálních sítích. Komunikace vznikla inhouse, vide osobností natočil fotograf Českého rozhlasu Khalil Baalbaki.

"Osobnosti byly vybírány tak, aby kopírovaly čtyři pilíře stanice Plus: politiku, společnost, byznys a vědu. Černobílý vizuál graficky doplňuje pestrou škálu stanic Českého rozhlasu jak v tiskové, tak i v online podobě," uvedl vedoucí marketingu Českého rozhlasu Jiří Haramul.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy