upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Ogilvy & Mather

Český rozhlas Radiožurnál
Doprava

Doprava
Klient Český rozhlas
Značka Český rozhlas Radiožurnál
Obor Média, vydavatelství, marketing
Produkce EmiFilm
Creative director Tomáš Belko, Juanma Bonastre, Marek Linhart
Account manager Kateřina Rauschertová, Ivana Šenitková

Kampaň Radiožurnálu, který má zvýšit povědomí o značce, tvoří tři různá témata, která patří mezi hlavní komunikační složku každodenního zpravodajství – doprava, sport a počasí. Kampaň trvá od začátku června a do poloviny července. Bylo využito většiny mediatypů. Začíná venkovní reklamou, konkrétně prostřednictvím polepů autobusů. Souběžně běží komunikační kampaň v televizi, na kterou průběžně naváže kampaň tiskových a internetových médií. Další aktivní podporou bude komunikace vizuálu na Facebooku a videa na YouTube.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy