Ogilvy & Mather
Český rozhlas Radiožurnál
Fanoušek
- Televize
- 2904
Klient | Český rozhlas |
---|---|
Značka | Český rozhlas Radiožurnál |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Produkce | EmiFilm |
Creative director | Tomáš Belko, Juanma Bonastre, Marek Linhart |
Account manager | Kateřina Rauschertová, Ivana Šenitková |
V rekordním čase necelých dvou týdnů vznikly v dílně agentury Ogilvy&Mather televizní upoutávky pro Český rozhlas Radiožurnál. Jsou součástí nové kampaně této zpravodajsko-publicistické stanice, jejímž cílem je seznámit posluchače s novým formátem a inovacemi a především je motivovat k jejímu poslechu. Upoutávky půjdou na kanálech České televize a jsou doplněny inzeráty v tisku a internetovou reklamou. Kampaň tvoří tři různá témata, která patří mezi hlavní komunikační složku každodenního zpravodajství – doprava, sport a počasí. Radiožurnál tak chce upozornit na rychlost, věrohodnost a užitečnost svých informací.
Komentáře