upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Ogilvy & Mather

Český rozhlas Radiožurnál
Lyžař

Klient Český rozhlas
Značka Český rozhlas Radiožurnál
Obor Média, vydavatelství, marketing
Produkce EmiFilm
Creative director Tomáš Belko, Juanma Bonastre, Marek Linhart
Account manager Kateřina Rauschertová, Ivana Šenitková

V rekordním čase necelých dvou týdnů vznikly v dílně agentury Ogilvy&Mather televizní upoutávky pro Český rozhlas Radiožurnál. Jsou součástí nové kampaně této zpravodajsko-publicistické stanice, jejímž cílem je seznámit posluchače s novým formátem a inovacemi a především je motivovat k jejímu poslechu. Upoutávky půjdou na kanálech České televize a jsou doplněny inzeráty v tisku a internetovou reklamou. Kampaň tvoří tři různá témata, která patří mezi hlavní komunikační složku každodenního zpravodajství – doprava, sport a počasí. Radiožurnál tak chce upozornit na rychlost, věrohodnost a užitečnost svých informací.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy