Ogilvy & Mather
Český rozhlas Radiožurnál
Počasí
- Venkovní
- 1453
| Klient | Český rozhlas |
|---|---|
| Značka | Český rozhlas Radiožurnál |
| Obor | Média, vydavatelství, marketing |
| Produkce | EmiFilm |
| Creative director | Tomáš Belko, Juanma Bonastre, Marek Linhart |
| Account manager | Kateřina Rauschertová, Ivana Šenitková |
Kampaň Radiožurnálu, který má zvýšit povědomí o značce, tvoří tři různá témata, která patří mezi hlavní komunikační složku každodenního zpravodajství – doprava, sport a počasí. Kampaň trvá od začátku června a do poloviny července. Bylo využito většiny mediatypů. Začíná venkovní reklamou, konkrétně prostřednictvím polepů autobusů. Souběžně běží komunikační kampaň v televizi, na kterou průběžně naváže kampaň tiskových a internetových médií. Další aktivní podporou bude komunikace vizuálu na Facebooku a videa na YouTube.


Komentáře