Vlastní tvorba
Český rozhlas Region
Od nás se to dozvíte první - Olympiáda
- Tisk
- 1208
Klient | Český rozhlas |
---|---|
Značka | Český rozhlas Region |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Creative director | Jiří Haramul, Hana Marhanová |
Copywriter | Jakub Šolín |
Fotograf/ka | Khalil Baalbaki |
Nadsázka a humor jsou hlavními prostředky nové komunikační kampaně Českého rozhlasu Region. Jejím úkolem je propagovat stanici v oblastech s nízkou znalostí značky. Hlavním motivem kampaně je upozornit na rychlost informací, které posluchač dostává pouze od své regionální stanice. V kampani se posluchači setkají s narážkou na zlidovělou filmovou hlášku o „krematoriu v Pelhřimově“, na obrovské brambory typické pro kraj Vysočina či „zimní olympiádě“ v Novém Městě na Moravě.
„Komunikační kampaň jsme vytvořili plně in-house. Začala v prosinci a poběží i v lednu v tištěných a online médiích, na sociálních sítích i OOH kanálech. Vystupuje v ní náš regionální zprávař Tomáš Matula. Kampaň využívá nadsázku, jejímž úkolem není dělat si legraci z jednotlivých míst, ale naopak ukázat, že regionální zpravodajství Českého rozhlasu je jako u první u všeho důležitého, co se na Vysočině děje,“ prohlásil vedoucí oddělení marketingu Českého rozhlasu Jiří Haramul.
Komentáře