Proximity Prague
Český rozhlas
Spousta barev. Jeden Český rozhlas
- Online
- 1469
Klient | Český rozhlas |
---|---|
Značka | Český rozhlas |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Web | http://jeden.rozhlas.cz |
Český rozhlas spustil k 94. výročí zahájení svého vysílání kampaň Spousta barev. Jeden Český rozhlas. Klíčovým motivem komunikační kampaně je široké žánrové a tematické portfolio rozhlasu jako média veřejné služby. Kampaň zahrnuje online, outdoor, print i interní komunikaci a potrvá do konce června.
"Spousta barev v kampani zastřešuje šest tematických variant, které představují jeden Český rozhlas - příběhy, názory, hudbu, objevy, emoce a sport. Společnost není jednobarevná. Je pestrá, plná protikladů, dynamicky se mění. Český rozhlas je jediná instituce, která pokrývá celé její spektrum. Pro každého má něco. Proto jsme zvolili tento koncept, který je zároveň spojený s poděkováním posluchačům," uvedl Jiří Hošna, ředitel Komunikace a vnějších vztahů ČRo.
Kampaň připravila agentura Proximity ve spolupráci s marketingovým oddělením Českého rozhlasu. Jejím cílem je představit Český rozhlas jako tradiční, ale zároveň moderní a sebevědomý mediální dům, který nabízí unikátní programové formáty, objektivní a pravdivé informace a který provází posluchače všemi situacemi a po celý jeho život. Zároveň je to příležitost, jak veřejnosti poděkovat za podporu a za placení rozhlasového poplatku.
Komentáře