Nydrle
Český rozhlas
Tweetovací banner
- Online
- 1154
Klient | Český rozhlas |
---|---|
Značka | Český rozhlas |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Creative director | Martin Kermes |
Český rozhlas připravuje v souvislosti s letošním 90. výročím svého založení pokus o stanovení českého rekordu v délce rozhlasového moderování. Večer v sobotu 18. května odstartuje v rámci projektu 90 statečných vysílání série devadesáti půlhodinových rozhovorů se známými osobnostmi, které poběží nepřetržitě následujících 48 hodin. Rozhovory budou střídavě moderovat Lucie Výborná a Jan Pokorný a vysílat se bude z mobilního studia Radiožurnálu umístěného uprostřed Václavského náměstí.
Komunikační agentura Nydrle Digital k akci vytvořila online kampaň, jejíž součástí bude vedle klasické displejové reklamy živý „tweetovací“ banner upozorňující v reálném čase na aktuálního hosta programu. Banner bude zobrazovat krátký text, který se bude měnit živě v závislosti na právě vysílaném obsahu. Každých 30 minut se tak na banneru objeví nová zpráva. Obsah pro banner, jenž bude během dvou dnů umístěn na webu ČTK, budou psát nonstop od sobotního až do pondělního večera dvojice kreativců z Nydrle.
Komentáře