Vlastní tvorba
Český rozhlas Vltava
Umění slyšet
- Tisk
- 1811
Klient | Český rozhlas |
---|---|
Značka | Český rozhlas Vltava |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Creative director | Jiří Haramul, Lenka Pitronová |
Grafika/ilustrace | Adéla Knajzlová, Jakub Šolín |
Veřejnoprávní Český rozhlas spouští novou kampaň na stanici Vltava. Představuje v ní její skutečné posluchače. Kampaň byla vytvořena celá in-house a využije tisk, online včetně sociálních sítí a venkovní nosiče. První fáze běží od prosince do ledna, druhá pak v únoru. V druhé fázi bude odhalen další význam claimu „umění slyšet“.
„Cílem teaserové části kampaně je představit skutečné posluchače Vltavy a jejich motivaci k tomu, proč stanici poslouchají. Nový claim ‚umění slyšet‘ charakterizuje celkovou koncepci kampaně, kdy v první fázi postupně představíme v printu, na webu a sociálních sítích tváře, příběhy a audiorozhovory osmnácti vybraných posluchačů,“ popsal vedoucí oddělení marketingu Českého rozhlasu Jiří Haramul.
Komentáře