upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Český rozhlas Vltava
Umění slyšet

Umění slyšet
Klient Český rozhlas
Značka Český rozhlas Vltava
Obor Média, vydavatelství, marketing
Creative director Jiří Haramul, Lenka Pitronová
Grafika/ilustrace Adéla Knajzlová, Jakub Šolín

Veřejnoprávní Český rozhlas spouští novou kampaň na stanici Vltava. Představuje v ní její skutečné posluchače. Kampaň byla vytvořena celá in-house a využije tisk, online včetně sociálních sítí a venkovní nosiče. První fáze běží od prosince do ledna, druhá pak v únoru. V druhé fázi bude odhalen další význam claimu „umění slyšet“.

„Cílem teaserové části kampaně je představit skutečné posluchače Vltavy a jejich motivaci k tomu, proč stanici poslouchají. Nový claim ‚umění slyšet‘ charakterizuje celkovou koncepci kampaně, kdy v první fázi postupně představíme v printu, na webu a sociálních sítích tváře, příběhy a audiorozhovory osmnácti vybraných posluchačů,“ popsal vedoucí oddělení marketingu Českého rozhlasu Jiří Haramul.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy