Outbreak
Cetelem
S některými "až" vám můžeme pomoci
- Online
- 2497
Klient | BNP Paribas Personal Finance |
---|---|
Značka | Cetelem |
Obor | Finanční služby |
"Neodkládejme na 'až', co je pro nás důležité," říká v nově spuštěné jarní kampani poskytovatel půjček Cetelem, značku v Česku provozuje francouzská banka BNP Paribas. Hlavním tématem nového komunikačního konceptu je prokrastinace, tedy odkládání některých činností a rozhodnutí na později. Cílem nadlinkové a podlinkové kampaně je ukázat, že v některých případech lze odkládané činnosti a rozhodnutí zodpovědně uskutečnit.
Kampaň opět připravila a produkovala agentura Outbreak, která s tímto klientem začala spolupracovat už loni po vyhraném tendru. Vznikla dvě videa, banka pro ně zvolila poměrně netradiční komunikační mix na zvyklosti finančního trhu. Promovat je bude zejména na YouTube a Facebooku. Postprodukci zajistilo studio PFX.
Kampaň zahrnuje také nabídku na osobní půjčku na 100.000 Kč s měsíčními splátkami 1.490 Kč. Zatímco videa mají především vybudovat povědomí o kampani, obchodní nabídku budou propagovat programaticky zakoupené bannery a optimalizovaný search, který spravuje agentura H1.cz.
Komentáře