upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Outbreak

Cetelem
S některými "až" vám můžeme pomoci

Klient BNP Paribas Personal Finance
Značka Cetelem
Obor Finanční služby

"Neodkládejme na 'až', co je pro nás důležité," říká v nově spuštěné jarní kampani poskytovatel půjček Cetelem, značku v Česku provozuje francouzská banka BNP Paribas. Hlavním tématem nového komunikačního konceptu je prokrastinace, tedy odkládání některých činností a rozhodnutí na později. Cílem nadlinkové a podlinkové kampaně je ukázat, že v některých případech lze odkládané činnosti a rozhodnutí zodpovědně uskutečnit.

Kampaň opět připravila a produkovala agentura Outbreak, která s tímto klientem začala spolupracovat už loni po vyhraném tendru. Vznikla dvě videa, banka pro ně zvolila poměrně netradiční komunikační mix na zvyklosti finančního trhu. Promovat je bude zejména na YouTube a Facebooku. Postprodukci zajistilo studio PFX.

Kampaň zahrnuje také nabídku na osobní půjčku na 100.000 Kč s měsíčními splátkami 1.490 Kč. Zatímco videa mají především vybudovat povědomí o kampani, obchodní nabídku budou propagovat programaticky zakoupené bannery a optimalizovaný search, který spravuje agentura H1.cz.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy