Lowe Praha
ČEZ
Poruchová četa
- Televize
- 1746
Klient | ČEZ |
---|---|
Značka | ČEZ |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Web | http://www.cez.cz/kodex |
Polostátní ČEZ přichází s novou image kampaní vyzdvihující standardy zákaznického servisu. Službami chce naplňovat aktuální myšlenku značky Vaše energie je na prvním místě, představenou v loňské podzimní kampani. Prozákaznicky orientovaná kampaň poběží v průběhu května a června. Kampaň představuje čtyři zákaznické služby: zákaznickou linku, odstraňování poruch, online samoobsluhu a pomoc zákazníkům v nesnázích. K měřitelné úrovni služeb se firma zavazuje vydáním Zákaznického kodexu.
Hlavním nosičem integrované kampaně jsou čtyři televizní spoty. Spoty poběží nejprve ve třicetivteřinové stopáži, v druhé polovině kampaně desetivteřinové. ČEZ využila pro tuto kampaň příběh adopce z podzimu 2013, který je doplněn o 10sekundové tag-ony. Inzerce v tištěných médiích obsahuje kromě běžných formátů i méně standardní floaty či post-ity.
Kampaň veřejnost osloví i v tramvajích a autobusech nebo na lavičkách u zastávek MHD, online v podobě bannerů, videí a PPC reklamy.
Komentáře