upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Lowe Praha

ČEZ
Poruchová četa

Klient ČEZ
Značka ČEZ
Obor Komerční služby veřejnosti
Web http://www.cez.cz/kodex

Polostátní ČEZ přichází s novou image kampaní vyzdvihující standardy zákaznického servisu. Službami chce naplňovat aktuální myšlenku značky Vaše energie je na prvním místě, představenou v loňské podzimní kampani. Prozákaznicky orientovaná kampaň poběží v průběhu května a června. Kampaň představuje čtyři zákaznické služby: zákaznickou linku, odstraňování poruch, online samoobsluhu a pomoc zákazníkům v nesnázích. K měřitelné úrovni služeb se firma zavazuje vydáním Zákaznického kodexu.

Hlavním nosičem integrované kampaně jsou čtyři televizní spoty. Spoty poběží nejprve ve třicetivteřinové stopáži, v druhé polovině kampaně desetivteřinové. ČEZ využila pro tuto kampaň příběh adopce z podzimu 2013, který je doplněn o 10sekundové tag-ony. Inzerce v tištěných médiích obsahuje kromě běžných formátů i méně standardní floaty či post-ity.

Kampaň veřejnost osloví i v tramvajích a autobusech nebo na lavičkách u zastávek MHD, online v podobě bannerů, videí a PPC reklamy.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy