upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Lowe Praha

ČEZ
Přechody

Klient ČEZ
Značka ČEZ
Obor Komerční služby veřejnosti

Cílem nové kampaně ČEZ je komunikovat společensko-prospěšnou aktivitu v regionech – osvětlení rizikových přechodů. Skupina ČEZ ve spolupráci s Policejním prezidiem České republiky a BESIP vybrala 70 rizikových přechodů, které by se díky grantu Nadace ČEZ mohly osvětlit. Nyní mohou sami občané na webu www.cez.cz hlasovat, kterých 5 přechodů v každém regionu ČEZ osvětlí.

Aktivitu podporuje televizní, tisková a venkovní reklama. „Snažili jsme se dramatizovat tuto užitečnou aktivitu emočním a přímočarým způsobem – prostřednictvím vnitřního hlasu otce, který se zastaví v noci se svým dítětem u přechodu a zatímco se v hlase odehrává vnitřní drama, v obraze vidíme, že se nestalo nic dramatického – prostě jen bezpečně přešli díky světlu, které se objevilo,“ popisuje Jiří Žižka, Strategy Planner Lowe Praha.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy