Lowe Praha
ČEZ
Přechody
- Televize
- 3226
Klient | ČEZ |
---|---|
Značka | ČEZ |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Cílem nové kampaně ČEZ je komunikovat společensko-prospěšnou aktivitu v regionech – osvětlení rizikových přechodů. Skupina ČEZ ve spolupráci s Policejním prezidiem České republiky a BESIP vybrala 70 rizikových přechodů, které by se díky grantu Nadace ČEZ mohly osvětlit. Nyní mohou sami občané na webu www.cez.cz hlasovat, kterých 5 přechodů v každém regionu ČEZ osvětlí.
Aktivitu podporuje televizní, tisková a venkovní reklama. „Snažili jsme se dramatizovat tuto užitečnou aktivitu emočním a přímočarým způsobem – prostřednictvím vnitřního hlasu otce, který se zastaví v noci se svým dítětem u přechodu a zatímco se v hlase odehrává vnitřní drama, v obraze vidíme, že se nestalo nic dramatického – prostě jen bezpečně přešli díky světlu, které se objevilo,“ popisuje Jiří Žižka, Strategy Planner Lowe Praha.
Komentáře