Lowe Praha
ČEZ
Příběh o energii - Adopce
- Televize
- 3881
Klient | ČEZ |
---|---|
Značka | ČEZ |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Produkce | Filmservice |
Režisér | Jaromír Malý |
Creative director | Julio Wallowits |
Skupina ČEZ přichází na podzim s novou image kampaní, která odstartuje změnu v dosavadní komunikaci značky ČEZ. Začne 30. září minutovým spotem v hlavním vysílacím čase všech televizních stanic. Televizní reklamu doplní print, online, outdoor a microsite se spotřebitelskou soutěží. Klíčové sdělení celé podzimní komunikace, která potrvá dva měsíce, zní Naše energie je až na druhém místě. Protože na prvním je ta vaše.
„ČEZ byl vnímán jako neosobní gigant, ať dělal cokoli. Došlo nám, že pokud nezaujme pozici pokorného leadera, vyjdou veškerá jeho další zodpovědná či mecenášská gesta naprázdno. Proto jsme připravili dlouhodobou koncepci, která by měla Skupině ČEZ pomoci podtrhnout jednu z jeho hlavních priorit, tedy zaměření se na zákazníka,“ uvedl Martin Lochmann, šéf Lowe Praha.
Hlavním nosičem integrované kampaně jsou dva hrané třicetivteřinové televizní spoty, které ztvárňují silný emotivní příběh „obyčejných“ lidí. První z nich popisuje napínavou životní etapu páru, který se rozhodl adoptovat dítě. Druhý příběh ukazuje staršího muže s vášní pro plachtění. Ten se zase rozhodne postavit svému vnukovi malou loďku. První příběh – adopce - má navíc i šedesátivteřinový střih.
Uvedení televizního spotu propagoval přebal deníku E15 v pondělí 30. září.
Obě reklamy natáčel přední český režisér Jaromír Malý, jenž má v portfoliu řadu úspěšných spotů jako například reklamu na Becherovku, na Sládkovu limonádu a také několikrát oceněný spot na Indulonu.
V prvním spotu o adopci hraje matku herečka Barbora Sobotková z pražského Karlínského divadla s vlastním dítětem Floriánem Sobotkou, tatínek je britský herec James Daffern z Londýna, sociální pracovnici představuje Eva Štěpánková. Autorem hudby u spotu Loď je skladatel Ondřej Soukup, spot Adopce využívá skladbu Nuvole Bianche od Ludovica Einaudiho.
Komentáře