Mark BBDO
ČEZ
Šťáva
- Televize
- 2067
Klient | ČEZ |
---|---|
Značka | ČEZ |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Produkce | Armada Films |
ČEZ si váží svých zákazníků a tak jim chce přinášet něco navíc a odměňovat je. Zákaznický program Šťáva obsahuje tipy a slevy na trávení volného času. Chceme svým zákazníkům dopřát co nejvíce zážitků, když jsou spolu jako rodina. Proto Šťáva vznikla.
V rámci marketingové komunikace byl Zákaznický program Šťáva podpořen televizním spotem a sponzorovanými odkazy, printy, OOH a bannery v rámci online internetové komunikace. Kampaň zahrnovala také PR aktivity jako eventy pro novináře, regionálně zaměřené tiskové zprávy a další media relations.
Zákaznická centra ČEZ komunikují Zákaznický program Šťáva polepy na dveřích, podlahách a též doplňkovými POS materiály. Partnery zapojené do Zákaznického programu Šťáva zákazníci rozpoznají snadno dle samolepek na vstupních dveřích, ve výlohách, na podlahách, najdou zde různé POS materiály.
Do 15. 9. běžela šňůra promo eventů, ať už u vybraných partnerů nebo na veřejných akcích, kde je Skupina ČEZ partnerem.
Zákaznický program byl prezentován také v červnovém čísle časopisu Šťáva, který zákazníci dostali do svých schránek. Časopis obsahoval kupóny na slevy a bonusy právě z nabídky Zákaznického programu Šťáva.
Kampaň startovala 20. 5. 2013 a ukončena byla 15. 9. 2013.
Na kampani se podílely následující agentury:
- Ogilvy One – výběr a koordinace partnerů pro Zákaznický program Šťáva;
- Mark BBDO – kreativní koncept programu;
- režisér Tomáš Řehořek (spolu s Armada Films) – natáčení TV spotu k programu, režie;
- FG Forrest – příprava nového webového portálu pro Zákaznický program Šťáva;
- Boomerang Publishing – facebookový profil Zákaznického programu Šťáva a příprava zákaznického časopisu Šťáva
- AMI Communications – PR podpora programu.
Komentáře