Fragile Media
Chance
Chance být hvězdou / Lavi
- Online
- 1182
Klient | Chance |
---|---|
Značka | Chance |
Obor | Volný čas, rekreace, zábava, sport |
Fragile media připravila ve spolupráci s P2M Consulting pro sázkovou kancelář Chance kampaň s názvem Chance být hvězdou, kterou zároveň i po celou dobu trvání spravovala. Kampaň měla za cíl šířit povědomí o značce v jinak těžko zasažitelných cílových skupinách nejmasovějšího sportu na jeho amatérské úrovni v regionech.
Osloveno bylo 1500 fotbalových klubů, které obdržely čtvrtletní předplatné Deníku spolu s výzvou zapojit se do soutěže. Projekt kombinoval on-line (Facebook, YouTube) a offline (Deník). Úkolem soutěžících bylo natočit video s fotbalovou tematikou a nahrát je na facebookovou stránku Chance být hvězdou. Kampaň měla 8 kol probíhajících v době ligových fotbalových soutěží. Porota každý týden vyhodnocovala nejlepší video kola a na závěr byl vylosován celkový vítěz soutěže. Tištěný Deník a jeho on-line verze o vítězi každého kola uveřejnil rozsáhlý článek.
Hlavní tváří kampaně byl Jakub Štáfek alias Julius "Lavi" Lavický ze seriálu Vyšehrad. Kreativní tým Fragile media vedený Danielem Semanem s ním na hřišti Slavoje Vyšehrad natočil úvodní promo video, které dosáhlo organického zásahu 140 tisíc zhlédnutí. Dalších 340 tisíc měl placený zásah. Soutěžní videa zhlédlo víc než půl milionu lidí.
Komentáře