upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Družina

Change your shoes
Obuj se do toho / Anna Polívková

Klient Süd Wind
Značka Change your shoes
Obor Kulturní marketing & dobročinnost

Česká produkce Družina, která se specializuje na tvorbu kampaní pro neziskové projekty, uvedla už druhý spot mezinárodní kampaně Change your shoes (v češtině Obuj se do toho), jejímž cílem je poukázat na špatné pracovní podmínky dělníků vyrábějících boty, zejména na Dálném východě, a na to, že tyto boty často vznikají za cenu otrocké dětské práce.

"Vyhráli jsme výběrové řízení, které vypsala rakouská nezisková organizace Süd Wind. Kampaň je určená pro dvacet zemí a jejm úkolem je dosáhnout do vánoc 19 milionů zhlédnutí. Protože neměla prakticky žádný rozpočet na média, snažili jsme se vytvořit spot s velkým virálním potenciálem," uvedl pro Médiář režisér spotu Jan Látal, spoluzakladatel Družiny. Kampaň pomáhají v jednotlivých zemích šířit další neziskové organizace, v Česku je to nevládní nezisková organizace NaZemi.

Koncept kampaně připravili spolu s ním Michaela Klakurková, Jan Žaloudek a Ondřej Cihlář, kameru měl na starost Jan Filip. Spot, který naznačuje putování mnoha zeměmi světa, vznikal celý v Praze a v jejím blízkém okolí, džungli v něm zastoupila pražská Botanická zahrada. Na kampani spolupracoval také český výrobce bot Botas 66. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy