upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Cream Prague

ChciPráci.cz
Jestli opravdu chceš, můžeš

Jestli opravdu chceš, můžeš
Klient Business Web Solutions
Značka ChciPráci.cz
Obor Komerční služby veřejnosti
Fotograf/ka Jiří Turek, Jana Jabůrková

Pět měsíců po svém spuštění přichází pracovní portál ChciPráci.cz americké firmy Business Web Solutions s druhou fází kampaně. Jejím těžištěm zůstává online, stejně jako při loňském vstupu značky na trh. Kampaň proběhne od 10. března do 31. dubna, výhradně na webu, a to na stránkách Seznam.cz, Centrum.cz, Atlas.cz, Volný.cz, Deník.cz, Aktuálně.cz, iHNed.cz, Žena.cz a Extra.cz. Kromě uchazečů o práci kampaň cílí na komunitu personalistů a zaměstnavatele, kteří aktivně hledají nové zaměstnance.

Na vizuální stránce kampaně spolupracovala agentura Cream Prague Davida Brady s fotografy Jiřím Turkem (fotí mimo jiné titulní strany pro český Forbes, v reklamě ho využívala třeba oděvní značka Blažek) a Janou Jabůrkovou. „Zatímco naše úvodní kampaň se při vstupu na trh maximálně soustředila na branding a rychlé vybudování známosti značky, druhý krok se soustředí víc na rozsah naší nabídky,“ uvedla marketingová manažerka Petra Mikesková.

ChciPráci.cz vstoupila na český trh v říjnu 2015. Momentálně nabízí 95.000 pozic a tvrdí, že je to 99 % všech pracovních nabídek z celého českého internetu.

 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy