upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Surrealis

Chytrý Honza
Rich Boy / Nicky Tučková

Klient Chytrý Honza
Značka Chytrý Honza
Obor Finanční služby

Český internet v uplynulých dnech očekával, kdo se přihlásí k virální kampani, která pronikla až do amerických médií. Video s donedávna zcela neznámou Nicky Tučkovou za jeden týden na YouTube zhlédly více než dva miliony lidí a vysloužilo si přes 11 tisíc komentářů.

Píseň Rich Boy v podání Nicky Tučkové zaujala například i známou americkou Chelsea Lately Show. V úterý 19. března se srovnávací portál Chytrý Honza rozhodl ukončit spekulace, kdo za virální kampaní stojí, a uveřejnil na svém blogu rozhovor se zpěvačkou.

Poté do kampaně angažoval i zpěváka Ondřeje Hejmu.

Virální kampaní usiloval Chytrý Honza o zvýšení povědomí o potřebě dobrého hospodaření a finanční nezávislosti u mladé generace. Kampaň připravila ke čtvrtým narozeninám portálu, který provozují Jiří Paták a Jakub Havrlant, agentura Surrealis v čele s Petrou Kovářovou a Danielou Šteruskou.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy