Surrealis
Chytrý Honza
Rich Boy / Nicky Tučková
- Televize
- 5566
Klient | Chytrý Honza |
---|---|
Značka | Chytrý Honza |
Obor | Finanční služby |
Český internet v uplynulých dnech očekával, kdo se přihlásí k virální kampani, která pronikla až do amerických médií. Video s donedávna zcela neznámou Nicky Tučkovou za jeden týden na YouTube zhlédly více než dva miliony lidí a vysloužilo si přes 11 tisíc komentářů.
Píseň Rich Boy v podání Nicky Tučkové zaujala například i známou americkou Chelsea Lately Show. V úterý 19. března se srovnávací portál Chytrý Honza rozhodl ukončit spekulace, kdo za virální kampaní stojí, a uveřejnil na svém blogu rozhovor se zpěvačkou.
Poté do kampaně angažoval i zpěváka Ondřeje Hejmu.
Virální kampaní usiloval Chytrý Honza o zvýšení povědomí o potřebě dobrého hospodaření a finanční nezávislosti u mladé generace. Kampaň připravila ke čtvrtým narozeninám portálu, který provozují Jiří Paták a Jakub Havrlant, agentura Surrealis v čele s Petrou Kovářovou a Danielou Šteruskou.
Komentáře