SYMBIO
Garnier
#cistepodlesebe / Ben Cristovao
- Online
- 1711
Klient | Garnier |
---|---|
Značka | Garnier |
Obor | Kosmetika a parfémy |
Produkce | Symbiograf |
Kosmetická značka Garnier do své digitální komunikace opět obsazuje Bena Cristovao. Digitální kampaň tvoří hero video a série kratších videí v hlavní roli s Benem, který se značkou Garnier spolupracuje už druhým rokem. Letošní komunikace propaguje čisticí produkt Pure 3v1, prostřednictvím kterého Garnier vyzývá mladší cílovou skupinu, aby se nesvazovala konvencemi a dělala věci jinak než ostatní.
"Celá kampaň je postavena kolem odhalení našeho pravého já – toho čistého, co máme uvnitř sebe a co nás dělá krásné navenek. A to jde jen tehdy, když se odhodláme nenapodobovat ostatní a jít proti absurditě některých trendů, které před nás staví společnost a sociální sítě," říká k hlavní myšlence kampaně kreativní ředitel Symbia Miky Karas. "Je to poprvé, kdy kampaň Garnier není primárně o kráse, ale mluví o nějakém celospolečenském tématu. Komunikace je otevřená, originální a nic nezastírá," vysvětluje account manažerka Symbia Veronika Švecová.
Spoty pro Garnier jsou výsledkem vůbec první spolupráce agentury Symbio se společností L'Oréal. Kreativní koncept vzniknul na společném workshopu za účasti Bena Cristovao a jeho týmu. Právě Benovi kampaň vděčí za ústřední hashtag #cistepodlesebe. Tvorbu videí zajistila in-house A/V produkce Symbiograf.
Značka Garnier má za sebou už dvě kampaně s Benem. V těch předchozích sázel Garnier na Benovu fanouškovskou základnu, kterou lákal na jeho koncerty či účast na natáčení klipu. V letošní kampani, za jejíž exekucí stojí agentura Symbio, se značka snaží o dodání sebevědomí teenagerům, aby se odhodlali dělat věci po svém.
Komentáře