upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

WMC/Grey

Čistou stopou Prahou
Pivem proti smogu

Pivem proti smogu
Klient Čistou stopou Prahou
Značka Čistou stopou Prahou
Obor Různé
Web https://www.pivoprazskychodec.cz

Agentura WMC/Grey připravila pro projekt Čistou stopou Prahou koncept netradiční aktivace, kdy prostřednictvím piva upozorňuje na problém se smogem v hlavním městě. Pivo Pražský chodec vyzývá v kampani řidiče služebních vozů, aby nechali alespoň na jeden den auto v garáži a zašli s kolegy po práci na pivo. Kampaň bude k vidění především na citylightech a na sociálních sítích. Součástí je i soutěž. Deset firem, jež do 15. srpna vytvoří největší týmy, které se zaváží nechat služební auto doma, získá na jeden den přímo do kanceláře zdarma lednici plnou piva Pražský chodec. 

"Vždy hledáme řešení, které co nejvíc zapojí cílovou skupinu. A oslovit řidiče služebních vozů je věc, se kterou jsme se i v agentuře plně ztotožnili. Krom toho, bojovat proti smogu pivem je takové ryze české řešení," uvedl David Suda, kreativní ředitel agentury WMC/Grey, která s nápadem vytvořit vlastní pivo přišla.

"V rámci projektu jsme dokázali využít synergie a zapojili jsme do spolupráce i jednoho z našich klientů," uvedla Adéla Krausová, ředitelka agentury WMC/Grey. Pražský chodec dodaly Pivovary Lobkowicz, konkrétně světlý ležák Lobkowicz. "Moc se nám líbí ta myšlenka, že dobré pivo po práci není jen příjemná chvíle odpočinku, ale je to také příspěvek k ochraně ovzduší a snížení počtu aut v Praze. Takže jsme se zapojili moc rádi. Poskytnout pivo, které pomůže pražskému ovzduší, bylo to nejmenší, co jsme mohli udělat," doplnil Jan Novák, marketingový ředitel Pivovarů Lobkowicz.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy