BBA Group
Citroën
Blondýna v Praze parkuje
- Online
- 1135
Klient | Citroën Česká republika |
---|---|
Mediální agentura | Scandal Media |
Značka | Citroën |
Obor | Auto moto |
Česká pobočka francouzské automobilky Citroën nechala propagovat nový model Citroën C4 Cactus sehraným videoklipem využívajícím stereotyp, že blondýny nejsou dobré v řízení vozu, speciálně v parkování. Cílem kampaně bylo upozornit na nový Citroën C4 Cactus a zejména na novou technologii tzv. Airbumps, tedy vzduchových polštářů umístěných na bocích vozu v měkkém plastu, které chrání automobil před nárazy nebo odřením.
Videoklip vytvořila BBA Group ve spolupráci se studenty DAMU. S distribucí pomohla agentura Scandal Media Karla Vágnera. Automobilka jím získala prostor v řadě českých i zahraničních elektronických periodik, od Reflex.cz, Blesk.cz a Autobild.sk, přes až po britské weby Daily Mail a Daily Mirror.
„Našim cílem bylo získat alespoň sto tisíc zhlédnutí virálního videa. Průběžný výsledek přes jeden milion shlédnutí a stovky diskusí a komentářů je pro nás příjemným bonusem,“ říká marketingová ředitelka Citroënu Martina Bedrnová. Automobilka si zároveň pochvaluje, že klip získal prostor v českých i zahraničních titulech a na mnoha fórech vyvolal diskusi o inovacích a technických parametrech nového modelu vozu.
Komentáře