upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

BBA Group

Citroën
Blondýna v Praze parkuje

Klient Citroën Česká republika
Mediální agentura Scandal Media
Značka Citroën
Obor Auto moto

Česká pobočka francouzské automobilky Citroën nechala propagovat nový model Citroën C4 Cactus sehraným videoklipem využívajícím stereotyp, že blondýny nejsou dobré v řízení vozu, speciálně v parkování. Cílem kampaně bylo upozornit na nový Citroën C4 Cactus a zejména na novou technologii tzv. Airbumps, tedy vzduchových polštářů umístěných na bocích vozu v měkkém plastu, které chrání automobil před nárazy nebo odřením.

Videoklip vytvořila BBA Group ve spolupráci se studenty DAMU. S distribucí pomohla agentura Scandal Media Karla Vágnera. Automobilka jím získala prostor v řadě českých i zahraničních elektronických periodik, od Reflex.cz, Blesk.cz a Autobild.sk, přes až po britské weby Daily Mail a Daily Mirror.

„Našim cílem bylo získat alespoň sto tisíc zhlédnutí virálního videa. Průběžný výsledek přes jeden milion shlédnutí a stovky diskusí a komentářů je pro nás příjemným bonusem,“ říká marketingová ředitelka Citroënu Martina Bedrnová. Automobilka si zároveň pochvaluje, že klip získal prostor v českých i zahraničních titulech a na mnoha fórech vyvolal diskusi o inovacích a technických parametrech nového modelu vozu.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy