Havas Worldwide Prague
Citroën
Fantomas se vrací
- Televize
- 1790
Klient | Citroën Česká republika |
---|---|
Značka | Citroën |
Obor | Auto moto |
Copywriter | Pavel Friš, Jan Lesák, Jakub Kolářík |
Automobilka Citroën láká do svých českých prodejen na den otevřených dveří prostřednictvím populární filmové postavy Fantomase. Jde o první lokální kampaň českého zastoupení automobilky po osmi letech. První část kampaně započal teaser s tajemným mužem v masce na kanálu YouTube. On-air kampaň odstartovala 6. března v televizi, souběžně fungovala přes print, rádio či internet.
„Po letech adaptací kampaní z Francie nás nadchlo zadání na lokální produkci. Od počátku byl pro nás Fantomas jasnou volbou, reprezentuje propojení mezi francouzskou automobilkou Citröen a českým zákazníkem,“ říká manager značky Lukáš Prokop.
„Fiktivní literární a filmová postava Fantomase vznikla ve Francii. Především díky filmům z 60. let vstoupila výrazně do povědomí také diváků u nás. Ve druhé rovině se potom jedná o paralelu mezi revolučním a nezapomenutelným modelem DS, ve kterém Fantomas jezdil, a současnou ‚créative technologie‘ vozů Citröen,“ podotkl kreativec Jan Lesák.
Komentáře