upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Havas Worldwide Prague

Citroën
Fantomas se vrací

Klient Citroën Česká republika
Značka Citroën
Obor Auto moto
Copywriter Pavel Friš, Jan Lesák, Jakub Kolářík

Automobilka Citroën láká do svých českých prodejen na den otevřených dveří prostřednictvím populární filmové postavy Fantomase. Jde o první lokální kampaň českého zastoupení automobilky po osmi letech. První část kampaně započal teaser s tajemným mužem v masce na kanálu YouTube. On-air kampaň odstartovala 6. března v televizi, souběžně fungovala přes print, rádio či internet.

„Po letech adaptací kampaní z Francie nás nadchlo zadání na lokální produkci. Od počátku byl pro nás Fantomas jasnou volbou, reprezentuje propojení mezi francouzskou automobilkou Citröen a českým zákazníkem,“ říká manager značky Lukáš Prokop.

„Fiktivní literární a filmová postava Fantomase vznikla ve Francii. Především díky filmům z 60. let vstoupila výrazně do povědomí také diváků u nás. Ve druhé rovině se potom jedná o paralelu mezi revolučním a nezapomenutelným modelem DS, ve kterém Fantomas jezdil, a současnou ‚créative technologie‘ vozů Citröen,“ podotkl kreativec Jan Lesák.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy